Min jobb-helg

Ja denna helg är min jobb helg. Jag gör inte sådär jätte mkt, alla gäster har väl gott och lagt sig. Vilket ja tror, om ja var ledig så skulle jag nog ha lagt mig för minst 2 timmar sedan :)

Jag har under mina 4 jobb timmar som har gått funderat lite på de här med bloggen, mitt andra jobb(frisör och nagelteknolog) och de ena och de andra. Jag tror de är lite på tiden jag sätter fart och tar bloggen på mer allvar och jobbet. Jag får helt enkelt sattsa mer nu.

Vad tycker ni? Vad är ni sugna på att läsa? Om de jag jobbar med? Mode? Frisyrer? Färger på hår och naglar? nagel och hår vård? What? Ut med språket människor!!




Kommentarer
Tess Viitanen

Allt som rör dig är intressant!

Dina framsteg med att skapa naglar. Dina tankar kring hårmode och färgskulle också vara roligt att veta.

Sedan tycker jag det är väldigt roligt att höra just dina tankar..

Ha det gott nu!!

2010-02-20 @ 18:09:50
erika

Jag tänkte fråga du som är frisör, har du nå tips på hur man kan klippa sig? Tycker det är så himla svårt med frisyrer och alla frisörer här nere i småland säger så olika.

2010-03-31 @ 19:34:13
URL: http://minimini.blogg.se/
:)

Hej undrar om du gör naglar till folk , och isåfall vart , hur mycket osv ...kan man kontakta dig på nått sätt utifrån bloggen?:)

Svar: Hej! Jag finns på facebook :) Sarah Eriksson. Jag bor i helsingborg:)
Saraah

2012-10-23 @ 22:02:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0