Snart 5 år sedan..

Snart är det 5 år sedan jag gick i årskurs ett på gymnsiet på frisörksolan här istan (Karlskoga). Jag var med på en uttagningstävling iskolan till SkolSM i stockholm. Alla som känner mig så är jag en väldigt tävlinginriktad tjej som älskar när ja får lite press på mig. :) Jag kom med till skol SM som var på Grand hotell i sthlm. Sedan hamna jag på en 7e plats i hela sverige bland årskurs ett. De va hur skoj som helst.

I går (fredags) så var min lilla syster som nu går första året på gymnasiet, också på frisörskolan. Hon var till Göteborg på uttagningstävling. Men vi har ännu inte fått reda på någon plats, eller har ni de? TELL ME! Jag hoppas ialla fall att hon kom med till SM. De vore så himla skoj. SM kommer äga rum på frisör mässan i Jönköping. Självklart kommer jag åka ner dit o kika på henne. Hoppas hoppas!

Detta är jag när jag tävlade i spegelsalen på grand hotell i sthockholm! :)







Kommentarer
lillsyrran!

hihi, vi får hoppas! :)

2010-02-07 @ 00:18:19
Emma

Gud såå roligt:D!!!

2010-02-07 @ 01:58:52
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/
Emma

Sv; haha vad sammanträffande:D Jaa de är väldigt farligt det faktist!! Kladdkaka är mums:)

2010-02-07 @ 02:09:29
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/
Emma

Hehe jaa visst är den sköön:D Älskar den med!!



Jo det är bara bra med mig, tänkte väl gå och lägga mig snart..kl är ju rätt mycket haha..Själv då :)??

2010-02-07 @ 03:04:46
URL: http://runbaabyrun.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0