Godnatt imorgon är det en ny dag!

Ja imorgon är det en ny dag med nya möjligheter och nya tag! Skall bli skönt. Jag skall börja min Nagelutbildning då. Om jag har sett fram emot detta!? Ni anar inte! De skall bli sjukt skoj :) Så nu mamis måste vi få ett bord till salongen som jag kan jobba vid när jag är fullt utbildad :)



Nu har jag blivit själv som jag skrev i förra inlägget. De känns inge vidare skoj kan jag ju säga. Men att säga hejdå är jobbigt de är något ja aldrig har klarat av. Men men. Thats me liksom.

Kollade nyss klart på Johan Falk filmen som gick på tv'n. Vad tyckte ni om den? Jag tyckte ialla fall att den var mycket bättre än den första. Eller ja G.S.I är väl inte den första de finns ju ett antal andra filmer före g.s.i. Jag tycker ena killen, han som har kontakt med polisen, han är lite snygg faktiskt :P Någon mer som tycker de? haha



Ni får mer information hur min morgondag kommer att se ut imorgon kväll :) Om ni vill alltså ;) ?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0