*Host, Host*

Intagit komandot på jobbet. Känns sådär, inte sådär jätte skoj faktiskt om jag ska vara ärlig. Kroppen stretar och rösten är knas. Huvudet hänger inte med och jag fryser. Ömskade ja hade en sådan där sak som man har i bilen för att den ska bli varm, precis här under disken som blåser varmluft på mina ben. Igår kväll/natt satt jag med vantar, ingen hitt kan jag lova. Jaja nog om det nu!

Hoppas eran lördag är mycket bättre och roligare än min :) Fast min har varit mkt bra, varit och myst och gossat med Syrrans lilla hundvalp Wille :) Mycket bus och lek blev det, och han blev allt lite trött efter allt spring och bus. Hoppas han sover gotti natt nu! :)

Vad gör ni då, era små korvar? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0