Lördag

Nu sitter jag hemma hos mamma o pappa igen :) Skönt faktiskt att ha lite folk omkring sig. Annars är de så tyst o tråkigt. Pappa håler på med en brakfrukost! Hur gott är inte de, med ägg o bacon o allt där till! Jag älskart! :)

Knövlade lite med Marielle och fixade lite nagelbäddar så jag kan öva lite till. Hon är verkligen jätte snäll och ställer upp. Tusen tack! Hoppas ja kan göra något för dig snart! :)

Vi har ju alex lilla krabat här, Wille. HAn är som ett yrväder. Min Katt Iris total vägrar gå ner på nedervåningen. Just nu satt hon i mitt fönster och vägrade gå där ifrån. sedan gick hon ut i hallen och vände o in i mitt rum igen. Jag fick bära upp henne och gå ner o hämta hennes matskål :) Stackars! :)

Nu blire frulle!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0