Mätt i magen och musik!

Nu har jag slutat jobbet, ätit och skjutsat lillsyrran till hennes klass kompis. Lyssnar nu på bra musik och tänkte sätta mig och göra lite naglar :)

Jag kommer självklart lägga in bilder här på bloggen när jag är klar :) Jag skulle göra på syrran men hon skall ju till Göteborg och tävla! Gud va skoj! Lycka till sis, och visa vart skåpet skall stå. Do it like i did!!!!♥ ;) Jag kom ju faktiskt med till SM och vart sjua i hela sverige! De är tusan inte dåligt de inte! höhö!

Ne nu skall jag sätta mig med naglarna!
Kram



Kommentarer
ida

svar: okej vad bra:) jo de är bra har lite ont i kroppen efter träningen igår:P vad görs då?

2010-01-29 @ 20:07:35
URL: http://larvvig.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0