Fannys Naglar!

Jag fick ett typ panik sms utav in vän Fanny. Hon ville ha naglar för ett 'speciellt' tillfälle! :P Jag som är så förbannat nyfiken? hallå, de är döden att säga så och sedan får man inte reda på nått. MEN. De första som ploppade upp i mitt huvud var, hon ska förlova sig! Messade tillbaka o fråga, det jag fick som svar var: 'Vad får dig att tro det?' typ. Jag bah nehe. Sedan efter någon dag får ja ett fint MMS från Fanny. Då har dom förlovat sig.

Du är bra rolig du vännen! :)
Här är hennes naglar! Det klassiska vita och en rosa strass sten! Såå fint, de här med strass stenar gör de verkligen jätte fint! :)





Vad tycker ni????



Kommentarer
Fanny

hihi goding :) Tack för de fina naglarna som alltid!

Saknar dig. va längesen vi sågs nu!

Puss på dig <3

2010-08-21 @ 14:00:34
URL: http://fanniiiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0