KisseKotten♥

Ja han, hon, den, det ? Vi säger han för jag tror det är en han :) Han växer så de knakar. men man smälder bara man ser honom. han sov mellan mina tuttar idag, haha så söt! Titta bara, visst är han för underbar den lille kotten?



Första gången han är ute på en gräsmatta. Det var lite läskigt, han skrek och ville inte alls vara där.





Man smälter ju bara man ser den lille. Han växer så otroligt fort, så nu blir de låd-övning och snart äta mat för kottens del. om någon vecka så är de nog full fart på den lille! Så roligt så haha!



Här ligger den lille kotten, och så låg han i en kvart. Han drömde så hela han sprattlade och ryckte till.



För övrigt så gick Iris, mamman till den här lille kotten, runt och skrek o ja blev så sur ett tag så ja härmade henne o retades lite med henne. Men de skulle ja inte ha gjort, hon blev sur tillbaka och bet mig i foten. Hahah då blev Sarah inte glad. Ja sa till henne på skarpen och hon blev svart i ögonen. Men hon skall inte bita mig inte. men ja skrattade bara sen åt de. hahah Sötan då! ♥



Kommentarer
Madde S

Söt den är!!!!!!!!! :D

2010-06-11 @ 05:16:19
mami

mys kotten..å sarah..den är så söt..kotten men den lyssnar till tusse tror jag lizzy sa i dag...puss

2010-06-11 @ 21:00:19
Erikka

Otroligt söt!

2010-06-13 @ 03:45:44
URL: http://filletax.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0