Bloggvärlden är död...

.. ja just nu känns den helt död. Ingen utav de bloggar som jag följer har uppdaterat på timmar! Hua, va tråkigt ja har här. Jag väntar på min sista gäst som skall komma från nattklubben Wicktoria. Sedan har jag ett par lugna timmar att plugga mig igenom. Denna jobb helg är verkligen pluggtime som gäller. Imorgon får jag höra hur det gick för Emilia :) *Håller tummarna* 

Annars så kom älsklingen hem denna helg igen! Åhh så skönt de är att ha han hemma igen :) Ja önska de var föralltid bara, men de är ju bara en dröm.. Men de blir en massa mys iaf nu när han kom hem, visst han och jag för den delen har en massa att plugga på. Längtar redan hem till honom:) ♥

Nu blir de plugg, denna natt skall jag försöka hinna med hälften, hinner ja med mer så är de kanon!! :) Skriver ja inget mer idag så höres vi imorgon:) Puss & Kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0