Sexparty!

Idag var vi, ett gäng tjejer bjudna hem till Kitty. Hur skoj och trevligt som helst! Hon hade styrt upp ett sexparty!  Jag och några fler hade aldrig varit på ett sexparty tidigare. Men det var jätte intressant och jätte kul! Man fick reda på mycket olika tips och råd om mycket. Det fick luktas, smörjas, och klämmas en hel del kan jag ju lova er! 

 

Det var mycket olika oljor, glidmedel, massage oljor, värmeoljor. Dom luktade gudomligt vissa utav alla dessa flaskor. 2 fick följa med mig hem, eller ja de kommer senare. Sedan var de en hel del leksaker med vibrationer och så vidare, små som stora. :) Ja ni ser väl på bilden?

Jag tyckte ialla fall att de var en super trevlig kväll, synd bara att jag skulle jobba denna helg. Men de får bli fler gånger, eller hur flickor?



Kommentarer
Rebecca

haha kul :P

2010-05-30 @ 03:54:39
URL: http://rebeckhaam.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0