Kyckling, tzatsiki & sallad

Dagens middag kommer bestå av kyckling, tzatsiki & sallad. Det jag kommer göra är att jag steker 2st kyckling fileér i olja och smör. Sedan har jag på lite grädde och en creme bonjour med vitlök och örter. Låter det stå och puttra en stund. Peppra och salta efter behov.



Jag har gjort en tzatsiki, på matlagningsyoghurt, gurka, och vitlökskrydda. Sedan lite peppar och salt såklart! Har gjort en vanlig sallad till detta också, det på gurka, tomat och isbergs sallad.

Nä nu börjar magen att kurra, jag får börja förbereda maten. Mylove har tenta och kommer vid 20.00 så då kommer maten stå på bordet :)

Vi höres senare sen, Puss!♥



Kommentarer
Emelie

Jag gjorde kyckling ädelostsås & quinoa med broccoli.. en riktig höjdare!

2011-04-27 @ 19:44:43
URL: http://emsiiiis.blogg.se/
Engla

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 20:19:28
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0