blandade känslor

idag har det varit en sådan där dag med mycket blandade känslor..
usch! Jag gillar inte sådana här dagar! :(
Inatt sov gjorde jag inte så värst bra heller.

Omedveten stress och ångest som ligger och gror hos mig är heller inget att rekomendera. Mycket kan man göra men inte allt. Mycket kan man dölja men inte allt. När man vet vad som kommer komma är det svårt att hålla ilskan och tårarna borta.


Fick en väldigt tråkig nyhet från min kära Emma. Fick till och med tårar i ögonen och en klump i halsen då hon berättade att hon kommer flytta. Min fina Emma.♥ Har aldrig träffat en sådan stjärna som dig! Du betyder någe så grymt mycket och kommer alltid att göra! Vi har så mycket gemensamt och så roligt då vi ses. Då finns det bara skratt och stoj. Vi får varandra på bra humör och då är allt de dåliga som bortblåst!  Saknar dig redan! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0