17

Nu är det 17 jobbdagar kvar tills jag får semester! Vi har inte bokat helt hundra vad vi ska göra ännu men vi har lite förslag på vad som skulle var mysigt och kul.

Vi ska även till Karlskoga ett par dagar har vi tänkt, vi har ett dop som vi är bjudna på som vi självklart skall gå på! Ska bli så skoj att få se lilleman Albin igen :) Plus att träffa Marlén och Jerry förstårs!

Jag kommer hinna se lite utav mina vänner när ja väl är hemma ett par dagar, det blir ingen snabbvisit som sist ja var hemma iaf :)

Efter Karlskoga och vad vi nu kan tänkas hitta på, så vill jah ner till öland v.31 :) Mitt sommarparadis!♥ Ingen sommar utan en tripp till Böda Sand på öland! ;) right?

Åååh härliga semester du är mer än välkommen nu till mig!





Kommentarer
Sanna W

Synd att ni inte ska till Böda v 30 för då spelar claes och bandet både fre/lör. Ni måste komma förbi Kalmar och hälsa på, finns ett gästrum till ert förfogande de vet du :) PoK

2011-07-05 @ 08:40:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0