Om T I O dagar

Kommer mina underbara brudar hit. Jag saknar er så himla mycket så jag tror ja spricker! Att ha er hit kommer bli så sjukt skoj, vi skall göra en massa roligheter. Shopping, fika, och clubba! Oh herregud va jag längtar! Det spritter i hela kroppen på mig!









Sedan skall det bli extra roligt att få träffa Sanna. Har inte träffat henne på evigheter. Hon flyttade tillbaka till Kalmar. Så jag skall verkligen njuta utav denna helg med er flickor! Ni anar inte vad de betyder att ni kommer!

Synd att du Veronica inte kunde komma, jätte tråkigt men de får finnas en helg då du får komma!

Älskar er!♥


Kommentarer
annelie

ska bli såå kul att få se hur du bor där nere och träffa sanna :) kmr bli en toppen helg :D puss puss ses snart

2011-03-29 @ 23:01:12
URL: http://annlii.blogg.se/
Sanna

Love you to ;) längtar längtar längtar.....

2011-04-01 @ 09:53:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0