Träning!

Dagens träning skall bestå utav Mage och ev rygg. Men också ett pass på CT'n såklart!

Jag har kommit in en regelbunden träning nu. Jag tränar minst 5-6 dagar i veckan. Helst så ska jag hinna med 7 dagar. Oj tänker ni va mycket, kroppenmåste vila. Jag tränar mest kondition nu och har gjort i snart om någon vecka 1 månad. Jag har tränat många år och vet när det går över gränsen. Jag försöker träna så mycket som ja känner att jag vill och att jag mår bra över.

Ct (crosstrainer) träning för mig har blivit en favorit. Det har fått mig att vilja mer, ja kämpar och är fruktansvärt envis. Jag ger mig själv utmaningar och jag klarar dem galant! Och det ger resultat! 

I lördags tror jag att det var, hade jag svullat i mig både de ena o de andra ätit en massa så jag mådde illa. Det är inte så speciellt bra, jag vet! Men då sa jag till mylove: Imorgon blir de fasen ett stenhårt pass på Ct'n, ett 1½timmas pass. Då gav jag mig tusan att ja de ska jag fasen köra på. Mycke riktigt så gav jag mig den utmaningen och efter 15 min tänkte jag att herregud, hur skall detta gå. Men efter 30 min så kändes de jätte lätt. Jag slutade att svettas och vart jag fick orken ifrån vet jag inte. Det var underbart att känna de lugnet som jag fick i kroppen då. Jag var stolt och mycket nöjd när jag var klar! :)

På vägen hem så kände jag att jag var nära på att svimma, det var en obehaglig kännsla. Så de var bara att försöka dricka mycket vatten påvägen hem och skynda sig hem för att peta i sig lite mat. Efter att magen var mätt och belåten så kändes det mycket bättre :)

Att se resultaten har ja märkt en hel del faktiskt, dock inte på vågen men på kroppen. De känns otroligt bra men skulle kännas bättre att få se lite skillnad på vågen också :) Visst sedan ja flyttade hit har jag minskat -2 kilo. Men där har jag stannat, tråkigt. Jag har -8 kilo kvar till sommaren. De blir en jädra utmaning men jag är absolut inte sen att lägga i en tuffare växel och kämpa ännu mera för att lyckas! :) 

Någon som har några mål innan sommaren? :)

  
(dessa är inte nya bilder)



Kommentarer
dreadsbruden - 20 år och gravid

Var med och tävla om att bli veckans blogg! :)



http://mammaems.webblogg.se/2011/march/veckans-blogg.html#comment

2011-03-21 @ 18:44:28
URL: http://mammaems.webblogg.se/
marlén

Va go du är..Kan säga att det går inte beskriva hur det känns! Det måste verkligen upplevas..tack så jätte mycket gumman. Får se när vi kommer ner till jönkan..Pussss & kraaaam

2011-03-21 @ 19:49:26
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se/
Katarina

Heja! Vad duktig du är. Jag har en inflammation i nacken men då den är ok ska jag fan i mej börja träna också, du inspirerar mej! Kan du inte lägga upp ditt träningsprogram?

2011-03-22 @ 14:13:08
mami

vad är svullat???måste vara slang i jönkan...haha jag läste att du hade svullnat i de ena å de andra...kram

2011-03-23 @ 19:47:41
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0