Frajdäj!

Äntligen är det FREDAG. Fast veckan har börjat segt har den sprungit maraton till slutet. Veckan har varit bra hittills, men veckan är inte slut än och mkt kan hända ;)

Idag har jag jobbat på hotellet till 16 och sedan tog ja mig en sväng till Maria och kollade in nagelgrejerna som jag skall få börja använda. Och det är redan imorgon. Har en tjej som jag skall få fixa till balen som ska få sina naglar fixade imorgon och frisyren på måndag :) Såååå otroligt roligt! :)

   

Ikväll har jag och Jonna varit ute och gått runt munksjön. Det var jätte härligt och trevligt. Det känns lite bättre att ha någon som vill gå ut och gå och som jag klickar så otroligt bra med. Jag och Jonna har mycket gemensamma åsikter om mycket! Jag tycker det är skitskoj att vi har börja umgåtts :)

Nu strax när mylove kommer hem från hans promenix så ska vi käka. Bra det för min mage skriker efter mat just nu! :) Sedan blire mys hela kvällen lång! ♥

Imorgon väntas det jobb x2 :D Ingen gladare än jag. Först blir det att ta mig till hotellet för att direkt efter ta hand om en tjej som ska bli fin om sina naglar(nämnd ovanför). Det ska bli superduperskoj!

Här är en baluppsättning som jag gjorde för några år sedan :)



Nu får ni ha en trevlig helg sötisar!
PUSS♥


Kommentarer
mami

Gud va kul!!!!Erkänn att du har saknat det lite...puss

2011-05-20 @ 21:33:51
URL: http://aranele.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0