V 4 Lchf meny schema


Måndag:
Frukost - ett par stycken coctail tomater
Lunch - bacon inlindad köttfärslimpa med fetaost i & Sallad
Kvällsmat - Köttfärsgratäng & Sallad

Tisdag:
Frukost - 3 ägg
lunch - kyckling och bacon sallad
kvällsmat - räksallad

Onsdag:
Frukost - 1 ägg salami och tomater
lunch - köttfärsgratng och sallad
kvällsmat - hemmagjord kebabsallad med vitlökssås

Torsdag:
Frukost - 1 ägg
Lunch - Köttfärsbiff med sallad
Kvällsmat - 3st kyckling klubbor  några skivor gurka & några körsbärstomater

Fredag:
Frukost - ett par salami skivor
Lunch - Lax & sallad
Kvällsmat - kebabsallad (unnar dag)

Lördag:
Frukost - ett ägg
Lunch/kvälsmat - salmi & brieost paj med sallad

Söndag:
Frukost - salami & brieost paj
Lunch - plock mat: Brie&salami, osttärningar, gurka, tomater,
ägg med majonäs, ostchips, vitlök, soltorkade tomater

Måndag:
Frukost - 1 ägg
Lunch - köttfärs gratäng o sallad
Kvällsmat - kyckling gryta med paprika & sallad

Tisdag:
Frukost - 1 ägg
Lunch - Kycklingfilé & sallad
Kvällsmat - kycklinggryta & Sallad



Nu efter 4 veckors diet av LCHF har jag gått ner -6.1Kilo. Exakta måtgten runt midjan och så kan jag inte säga men midje måttet är minst -7cm. Och hur jag nu kan veta de är att mina arbetskläderna är stora för mig nu. För mig känns det så otroligt skönt att få bli av med dessa trivsel kilon. Men jag har som mål att gå ner 3.9kg till. Sedan är jag nöjd. Jag är nöjd nu med men man vill fullfölja sin plan och nå sitt mål.

Hoppas ni når era mål som ni har satt upp. Kan jag kan ni! KÄMPA!


Kommentarer
Emelie

D u k t i g t (:

Med min diet har jag losat ca: 12,6 kilo :)

2011-05-24 @ 21:07:15
URL: http://emsiiiis.bloff.se
emelie

recept på köttfärsgratäng tack =)

2011-05-25 @ 11:46:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0