Funderingar..

Sitter här och funderar.. :)

Vi svenskar är lite knasiga iallafall vissa utav oss. När det kommer till att hitta nya vänner.. När man bor i en stad och har sina vänner omkring sig. Man träffar deras vänner ibland och så. Men det är lixom inget som man lägger ett extra snöre om. Fattar ni vad jag menar? Man är lite för bekväm för att öppna sig och skaffa nya vänner när man har sina omkring sig..

Jag trodde aldrig jag skulle träffa någon tjejkompis som jag skulle komma riktigt nära när jag flyttade hit! Jag glömmer aldrig den kvällen jag hade min avskedsfest och födelsedags fest tillsammans med min syster. Kvällen började bra (och var kanon hela kvällen) men det blev en del tårar den dagen! Oj vad jag skulle sakna mina kompisar!! Att säga hejdå till dom var något så grymt jobbigt. När jag kom hem till mamma och pappa på natten efter våran utgång så satt vi tre och grät i köket! Jag grät inte för att jag inte ville flytta! Det som gjorde mest ont i mig då bar just det här med att ha ens nära tjejkompisar tillgängliga! Resten såg jag bara fram emot, ett liv ihop med den finaste killen jag vet! (älskar dig massor mylove)

Efter ca 1 & 1/2- 2 månader så träffade jag en tjej på jobbet som jag klickade så otroligt bra med! Och senare efter ytterliggare någon månad på mitt andra jobb träffade jag en tjej till som jag också klickade bra med! Och jag kan inget annat säga än att jag är såå, såå otroligt glad över att jag träffade dessa tjejer! Ni har och kommer betyda mycket i mitt liv!

För bara någon vecka sedan kom det en ny tjej till hotellet. Hon är ny här i stan och jag ville att hon skulle känna att hon inte var ensam utan att var det något så kunde hon höra av sig. Så vi har träffats ett par gånget! Och det är också en tjej som kommer betyda otroligt mycket!

Dessa 3 tjejer är dom bästa jag träffat på väldigt länge! Vi förstår varandra och har mycket gemensamt! :) ingen är lyckligare än jag:)

Tack Mina fina, Sanna, Jonna & Emma!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0