V.36

Idag går jag återigen in på min andra omgång utav Lchf. :) Efter att ha gått upp några utav de 8kilon jag gick ner så känner jag att både mitt inre och jag själv att de bör ske en liten förändring när det gäller kost och träning igen. Så imorgon går vi in i en bra kost och tränings fas. För vi skall inte kalla Lchf för 'diet' det är mer ett välbefinnande eller livsstil, kan man säga.

Jag kommer åter igen berätta lite vad jag äter och hur det går med träning och kosten. Men inte på samma sätt som jag gjrórde förra gången. Nu kommer jag dela med mig utav resept som jag har hittat och sedan betyg sätta dem :) De låter väl som en bra ide?







Kommentarer
e

JA, det låter som en superbra idé, har verkligen ingen inspiration kvar :)

2011-09-05 @ 17:55:18
URL: http://jagaremma.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0