Ett varmt bad!

Vill börja med att säga förlåt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid för bloggen de senate dagarna. Jaghar tränat och spenderat tid med min kärlek!♥

Och jag vet inte om det kommer bli något mer inlägg idag heller. Jag börjar bli sjuk och är trött. Ska packa väskor för i helgen åker vi till skogarna för att hälsa på och umgås med familj och vänner. Mylove ska iväg och åka lite skidor :)

Jag skulle bara jobba måndag denna vecka och gå ut på stan med en massa CV men det blev inte riktigt så. Jag fick jobba mån tis och onsdag. vilket iof var väldigt bra:) Idag har jag vilat och fixat till mina naglar. Måste vara fin när vi ska ha ''fin'' middag på lördag. Det ska bli roligt. Att klä upp sig extra fint och äta god mat med flickorna! ♥ Det blir hur kul som helst!

nej nu blir det att tappa upp ett varmt bad! :) ha en fortsatt trevlig onsdags kväll!! Puss


Kommentarer
Emma

Hej! Läs min blogg som handlar om mitt liv med adhd och depression. Den dagliga kampen om ett normalt liv. Samt mitt intresse som är foto.

Säg till om du vill göra bloglovin byte eller länkbyte. Eller båda.

Sry om du inte gillar sånna här kommentarer.

Kram!

2012-02-15 @ 17:19:59
URL: http://adhdochfoto.blogg.se/
Madde S

Hej gumman! Jag har inte hört någonting om en "fin middag" på lördag. Puss <3

2012-02-16 @ 06:01:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0