Skratt

Det har blivit fler och fler skratt på jobbet nu om dagarna. Det gör mig ännu mer lyckligare och gladare tjej. Alla Jobb kan vara det bästa men ändå de värsta. Alla har sina bra och dåliga dagar. Har blivit på puschad att söka en annan tjänst. Men är ivalet och kvalet att ta det. Erfarenhet har jag men jag vet inte fall jag är mogen för det. Efter allt som hände när jag har var i samma position då. Visst det behöver inte vara likadant där som det är här. Mhmmm det tåls att tänkas på. Kanske. Eller? HAHA



Kommentarer
Papi

Klart som korvspad att du skall ta den nya tjänsten!

Se det som att klättra på kariärstegen :)

Lever bara en gång!

Puss å kram / papi

2012-02-11 @ 19:05:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0