Work day!

Idag är de första dagen på en vecka jag jobbar. Känns så surt att jobba så lite som jag faktiskt gör. Jag vill inte ens tänka på hur jag kommer känna när jag går på heltid. Men men det tar jag då. :) Jag har sökt lite jobb och väntar på svar som man alltid gör från de företag man har skickat in till. Vi håller tummarna! :) 

Igår kväll så vart jag tvungen att ta en ipren för min värk i fotlederna. Det var ingen rolik kännsla. Det kändes som att någon hade huggit av fötterna på mig. Fy sjutton! Jag antar att det är träningen det beror på. Men det blundar jag för just nu. Jag vill köra på i samma takt och köra mina 8-10 pass i veckan. Då mår jag som bäst. :) 

Har gått på diet nu i veckan. Och ska ha invägnng imorgon så då får vi se om de har gett något. Vi kör på Lchf. Men inte riktigt lika mycket fett som vi hade första gången vi gick på lchf. Vi får se vart det tar oss :) Jag lyckades ju förra gången och bör lyckas nu också :) Jag har ialla fall sagt till mig själv att ja måste börja dricka vatten mer om dagarna. För jag dricker så otroligt lite. Och iom att jag tränar så mycket så måste kroppen ha mycket mer vätska än normalt. :) 

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Jag vet inte om jag ska ställa in min träning eller om jag ska köra ett Crosstrainer pass. Ska höra lite med mylove om vi kanske kan träna lite ihop. Vi får se lite. Annars vore ju soffan och sängen ganska gott att slänga sig i och inte röra på fläsket! ;) haha

Vad gör ni en sådan här dag ?
Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0