Mina tankar.

mycket tankar...

Det är mycket som snurrar runt i mitt lilla huvud just nu. Jag har mycket att göra. Mycket kommer kanske att hända. Kanske på kort tid. Jag är positiv till vilket som <3

En sak som jag har funderat länge på är de här med avståndet mellan mig och mina vänner i den staden jag kommer ifrån. Folk frågar mig när jag kommer hem. Och det är titt som tätt den frågan kommer. Visst det är positivt för då är de någon som saknar mig och vill ses. Men jag har åkt såå himla mycket dit och om man jämför det med de antal gånger det har varit någon här hos mig så tycker inte jag att det är så himla rättvist. Mitt hem är inte längre i Karlskoga utan här i Jönköping. Jag säger inte att det är ett måste att hälsa på mig men det vore roligt om det kom hit någon och offrade lite tid och reste hit. För jag har rest så otroligt mycket till er. Till helgen blir min sista resa på bra länge. Ni är hjärtligt välkomna hit <3 ( hoppas ni inte tolkar detta på fel sätt och tror jag är arg eller bitter, för det är jag absolut inte.)

Annars så denna sommar kommer jag att jobba som aldrig förr. Om ja har tyckt det har varit jobbigt att jobba innan så är det inte mot vad jag kommer göra här framöver. Men de är mitt val och jag kommer klara det! Men just nu känns det hopplöst. För att jobba just nu tycker ja inte är kul alls. Inget är kul när de kommer till jobb. Det är lite tråkigt med tanke på att jag kommer jobba som frisör en del nu fram över. Men de är kanske bara en kort period som ja känner så som ja gör nu. Vi hoppas på det :)

Var är den svenska sommaren någonstans? Var är alla soltimmar om dagarna? Varför ska de alltid regna och blåsa? :/ Detta däremot blir ja något så grymt bitter på! USCH! Jag är en soldyrkare och skulle kunna vara ute 24/7 om solen lös dygnet runt. Love it! Vi hoppas på bättre dagar :)

Nu blir det att ta sig en sväng till solarieöarna. hihi
Hoppas ni får en bra dag. Ha det bäst Puss


Kommentarer
Marlén

Ville bara säga att jag älskar dig gumman <3
Pusss å kläm

Svar: Och jag älskar dig vännen! <3 Pusss och Kläms! ;)
Saraah

2012-06-27 @ 11:46:02
URL: http://anithamarlenlinnea.blogg.se
heponimake

Åh - så du är oxå inflyttad till en annan stad? Jag har faktiskt bott en sväng i Jönköping, eller nä - Skillingaryd...
Jag vantrivdes men det berodde nog inte på stället utan pga mitt liv jag levde då?

Jag vet o känner precis som du när det gäller att hålla kontakten med sina old friends så att säga. Men när jag säger till "kom hit o skiter i att åka till dem så känner jag mig så jävla dum! :( Men varför ska jag göra det när de är samma från det andra hållet?
Usch - kan bli lite ledsen när jag tänker på detta faktiskt. Ibland har jag lust att bara klippa direkt med allt o alla för att det gör ont, jag känner mig iaf ibland som att inte jag är värd nått! :(

Tyvärr har jag tappat kontakten med många men det är väl så livet ska te sig?
Jag lever här o nu o har min familj o det är de viktigaste för mig!

Ville bara tala om med ett par rader att du är inte ensam att tycka/tänka o känna som du gör!

Kram

Svar: Japp, jag har bott här i ca 1½ år nu. Okej va tråkigt att du inte trivdes, själv trivs jag jätte bra här :)
mh men man ska inte känna sig dum för så mycket tid och pengar man själv faktiskt har lagt ner på dom så ska man inte få dåligt samvete. Det är dom som ska känna sig jävligt dumma att det har gått så långt att man själv inte vill ta sig ''hemmåt''.För min del har de kommit till en sådan gräns så att jag inte bryr mig mer om det. visst det är så enormt tråkigt att man inte får hit dom tjejerna som man tycker om så mycket men vad ska man göra? Har man tjatat hundra gånger och hör av sig så himla mycket och att man själv inte kan få ett spontant sms eller att någon hör av sig . Det är en dålig stil utav sina vänner! Vi känner exakt samma sak för detta och det tror jag alla skulle göra om de satt så som vi gör. :) Jag har med tappat mycket men det är så det är. Man ska kunna mötas halva vägen var men när man har gått för länge utan att möta någon så tröttnar man för man hoppas så mycket att den andra snart ska möta upp en men så är det tyvärr inte! =/

Det värmer så himla mycket tack för dom fina orden! KRAM
Saraah

2012-07-27 @ 00:35:18
URL: http://www.heponimake.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0