Ny vecka, massor att göra!

Nu har jag sådär mycket uppbokat igen. Men just nu blir jag bara stressad utav tanken. Får ta en dag i taget helt enkelt :)
Imorgon är det en stor dag för mig. Jag hoppas jag inte sätter för hög press på mig själv. Jag kommer fixa detta! :))
Senare i veckan så blir det examens firande för älsklingen. Han har pluggat klart sina 3 år nu på högskolan, så himla duktig! ♥ På söndag eller på måndag (just nu ser de ut som att det blir måndag) kommer jag att åka till skogarna. Blir där en helvecka. Känns lite drygt men det är fullt uppbokat med bal och student och himla massa annat roligt! Jag saknar mina tjejer så det ska bli skoj att se dom igen! ♥

Nu ska jag springa ner och hänga lite tvätt. blä! suck! baaah! :) Sedan efter 18 blir det promenad med jonnis! Äntligen ska vi ses!:))♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0