Vilken härlig dag!

Idag har jag vaknat på en väldigt bra sida :) Denna dag kommer bli så bra.


Jag har lite känner av lite från gårdagens träning, yey! Gud va skönt det är. Men det är nog bara för att jag inte har kört pump och core på väääääldigt länge. Jag har ju tränings torka just nu och tycker det är pest och pina att gå iväg. Väl där så går det bra men jag tycker inte att det är speciellt kul faktiskt. Jag hoppas det kommer tillbaka. Men de ja tycker är kul de är att köra med Älskligen i gymmet. Jag måste bara se till att skriva upp mer på de schema jag har fått utav honom. :)

Idag skiner solen och jag ska få träffa min kära Sanna. Åh så skoj de ska bli. Vi ska käka lunch fika och bara ta det hur lungt som helst. Sedan ska jag förhöra henne på hennes plugg. Vi får väl se hur det går, om jag kan hjälpa henne det vill säga:)

Annars får jag hem 8 nya färger till mina naglar. DET ska bli hur spännande som helst! Åh vad jag längtar efter er. Jag tog ju bort mina naglar i tisdags och detta är så fruktansvärt fult plus att det gör ont! Nä fy blä för utan naglar! Ikväll blir jag snygg ska ni få se ;)

Hur ser eran dag ut?
Puss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0