Inte kul!

Varför ska man som tjej få stå ut med denna jävla värk 1 gång per månad? :/

Tycker synd om min kära som får stå ut med mig när jag suckar och svär när denna värk sätter igång. Det gör så ont att jag ät gråtfärdig! :( känner mig inte alls på humör och vill bara dra täcket över mitt huvud!

Och inte blir de bättre för att jag klagar och skriver av mig i ett blogg inlägg! Men men.

Längtar hem. Idag har vi besök. Ikväll eller i eftermiddag blir det nog lite kräftor / räkor. Har funderingar på att fixa till mina naglar osså. Får se om intresset fortfarande finns när ja kommer hem.

Hoppas eran dag och helg är och blir fin. Kram från en lätt irriterad och ilsken fröken Eriksson!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0