2 V E C K O R

Nu är det två veckor kvar tills vi åker till skogarna för att tillbringa jul och några dagar tillsammans med familj och efterlängtade vänner! <3 
Vissa har jag inte träffat sedan i sommras. Och kanske ännu längre tillbaka, Känns som hundra år! 

Ska försöka bli lite mer aktiv här. Men ibland finns de inte tid och min "fantasi" på inlägg är typ tomt. Men de blir förhoppningsvis bättre:) 

Min träning är helt borta. Tyvärr!!! Super tråkigt men min ork på mornarna är bara borta. Jag sover helst dom där 50min som jag kan. Men imorgon får det bli skärpning. Usch de är lite illa detta. Men men sådant som händer ibland:) bra att ta en paus kanske och verkligen få den där sakna känslan. Någon gång i mitt liv ska jag vara i topp form, den bästa form jag någonsin har haft och varit i. Det är ett mål som jag har här i livet :) men när det blir av vet jag inte helt hundra än. Fast ett par dagar har jag faktiskt varit super duktig och följt med mylove och sprungit. Där ska jag ha en himla bra klapp på axeln som följde med. Är de något inom träning som jag verkligen hatar så är det löpning. Blä! Men följt med har jag iaf gjort:) 

Hoppas eran början på denna vecka varit bra. Min har varit bra och lite sämre :p så är livet! Nu ska jag luta huvudet lite bakåt innan jag ska hoppa av och ta en väldigt kort men supersnabb pw hem :) 

PUSS&KRAM <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0