1 2 Fuck U

ONE TWO FUCK YOU!
 


Blev lite besviken häromdagen. Dagen efter mitt tuffa benpass så fick jag ingen träningsvärk. Vilket jag trodde och önskade att jag fick. De ända jag kunde känna av var att de kändes lite i rumpan igår kväll. Men What?! Kör man på som aldrig för och bara mosar på med vikter, tar t.o.m PB i Benpress. :(



Ikväll ska ja mosa på med vikter på mina stackars ben ;) HAHA Är det något jag älskar att köra så är det benen! Ouuf! 
 Vilken muskelgrupp är din favorit? :))


Kommentarer
Nina

Förstår känslan. När man väl tycker man har kört jätte hårt och inte får träningsvärk känner man sig lite besviken! men håller med dig, ben är det roligaste att köra! :D

Svar: Ja visst är de kul!
Sarah

2013-01-17 @ 16:59:18
URL: http://niinajohansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0