T o r s d a g

Grattis till oss älskling på våran dag! Älskar dig så otroligt mycket ❤️

Idag har jag tvättat och plockat och fixat  här hemma. Ska strax käka nått. Och sedan fixa med resten av ttten i tvättstugan. Skönt att allt är klart inför helgen och nästa vecka. :) 

Imorgon är det en vecka sedan min fina Sanna var på besök här hos oss. Usch va veckorna springer iväg. Vi hade det så himla mysigt. Vi hade lite hår och nagelvård samt så babblade vi på precis som vi brukar göra när vi ses. Åh älskade vän. Vad jag har saknat henne! Nu ska vi se till att de inte ska dröja så länge innan vi ses igen. :) <3 

Sedan far de runt en himla massa tankar och funderingar i mitt lilla huvud. Inte konstigt att jag har haft ont i huvudet ett par dagar för så mkt jag tänker på dagarna och kvällarna. Jag försöker lägga så mycket på hyllan och beta av de undan för undan. Det blir bäst så. 

Jag längtar efter min familj och mina nära vänner. Jag längtar tills vi får ha våran lilla tradition med julgodisbak kvällen innan julafton. Det är så himla mysigt. ❤️ 

Nä åter till mat och tvätt. Hejsvejs!! 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0