Saknat

Direkt när jag klev ner för rulltrappan ner i gymmet så fick jag en härlig känsla. Detta har jag verkligen saknat! Att det ska vara svårt att bara ta sig i kragen o komma iväg? :( men nu kom vi iväg och de va tunga steg dit meeeeen så himla kul att vara där. O de kommer nog bli fler pass i veckan. 

Träningen gick bra och de kändes lite konstigt att gå dit med en kula på magen då man blir lite uttittad. Men då är de bara att sträcka lite på sig och köra sitt race. Vi va jätte duktiga. Men herregud vad klen man har blivit. De är helt sinnes va man har tappat i muskler. Men men nu är vi på't! :)) ✌️☺️ 


Nu har vi ätit en stadig frukost/lunch och tittat på Vasaloppet! La mig nyss i soffan och lillen kör sitt gympass nu känns det som. Haha! 😆❤️ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0