En ängel av guld!

Igår var jag hemma hos Ann och Ronnie! Får ju inte glömma de små änglarna, Felicia och lilla Filippa! :D Det var jätte mysigt och jäte trevligt! :) Tack för kvällen och maten!

Någon goare unge finns nog inte! :) det ligger ute en bild på henne o mig på min bilddagbok. Kolla de om ni vill...

http://Sarkas.bilddagboken.se/p/show.html?id=195283535&directlink=1

Hennes föräldrar var något chockade, för att lilla filippa är jätte blyg och jätte avvisande för nya människor, och folk. Så när Filippa sa att jag skulle följa med henen upp o natta henne så blev dom lite chockade för så som hon var igår hade hon aldrig vart mot någon :) jag vart till och med bjuden hem till deras farmor och farfar :) utav  Filippa förstårs!

Usch de är farligt att vara barnvakt sådär=P man blir bara mer o mer sugen på att skaffa ett litet barn :)

nej nu blire att städa och göra lite mysigt innan kvällen kommer:) Får stor besök från Filipinerna och en från karlskoga haha dvs. Judy och Madde! =)

hörs senare, Take Care!

Aranel.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0