Ikea Shopping!

Jag älskar vekrligen Ikea det är min favorit affär! Jag skulle kunna handla för hur mycket osm helst, och då menar jag verkligen hur mycket som helst, Detta köpte jag och sedan lite mer när jag var inne till ikea denna helg. Jag och Johan har ändrat lite på temat, så nu är det vitt som gäller. Johan köpte förresten ett jätte fint vitrinskåp som han monterat ihop nu tror jag. Ska bli kul när allt är klart :)
De som fattas på bilden är ett överkast som var hur mjuk och fluffigt som helst, jätte mysigt. Sedan har vi johans vitrinskåp, vi köpte med en ost burk också, det är alltid bra att ha de, skänt att slippa alla dessa plastpåsar =/  och sedan köpte vi faktiskt en grej man sätter på dörren som de finns krokar på som man kan hänga upp kläder på.. Jätte bra och fint kommer de bli hemma hos OSS !



Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0