Torsdag den 31 Juli

Just nu sitter jag här innan jag ska åka iväg till jobbet. Tänkte bara säga att under ett par dagar nu har jag umgåtts med mina vänner, mina tjej kompisar. OCH fy tusan va jag mår bra. Har upptäckt att en vän till mig är den mest, ja hur ska jag säga... Den vän som är mest lik mig till allt! Hon är som en tvilling själ till mig. Sedan har vi mina andra tjejer som är helt underbara dom ochså. Vad skulle jag göra utan er? <3

Ni betyder allt.

Idag blir att träffa Madde och Veronica, ska bli mysigt. Men jobbar först till 20.00 men idag får jag sällskap på salongen så det ska bli trevligt, har stått och jobbat själv i 2 veckor. De har vart så lungt och skönt om man bort ser värmen då :)
Nej nu måste jag Kila, Ha de bra!

I miss you

Aranele.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0