1 år sedan...

... jag gick på studentbalen. och idag gjorde jag tre bal uppsättningar. Alla blev jätte fina, kommer kanske lägga in bilder här eller på min bilddagbok, http://sarkas.bilddagboken.se/ kolla och kommentera gärna! =)

snart ett år sedan jag började jobba. Gud va tiden går fort när man har roligt, för de är väl så man brukar säga va ? ;D Det känns ialla fall bra!

16 Dagar kvar tills jag tar med mig min resväska och drar till Kroatien i 14 dagar =) Det ska bli hur underbart som helst, ni anar inte!

Nej nu blire att krypa ner till sängs och vänta tills klockan blir 06! För då kommer darling hem, ska bli mys!
sedan funderar ja på att börja gå promenader innan ja sticker till jobbet men de får vi se hur pass trött jag är imorgon =P hehe

Natti på er!

Aranele


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0