Mycket på kort tid!

"Tiden går fort när man har roligt" det är väl så man brukar säga?


Tiden går fruktansvärt fort nu alltså... Det har hänt en hel del på så kort tid (känns det som ialla fall). och gissa vad? jag mår helt underbart, och så otroligt bra!

Jag har inte alls mycket kvar tills det är jag som sitter bakom ratten i en bil helt ensam, alltså inte alls lång tid kvar tills jag har min uppkörning, och absolut inte mycket kvar tills jag ska göra mitt Gesäll-prov. Det ska bli så otroligt underbart skönt att bli klar med sin "Hela" utbildning, då man kan titla sig själv som Frisör .

Sedan har jag skaffat mig ett till jobb, ett jobb på helger och nätter. Personalen där är helt underbara så trevliga och glada. Så jag trivs redan ska jag säga, det är nästan så jag vill åka ner till hotellet då jag inte jobbar och bara vara där och prata med dem. Så ja storm trivs!


Johan, du är mitt allt! <3


Kommentarer
Madde Sahlén

Vad kul att höra att du mår bra och trivs gumman :D

2008-05-11 @ 13:21:35
annelie

du kommer grejja gesället :P och köris ;)
puss darl

2008-05-13 @ 21:23:23
URL: http://annlii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0