Trött...

... och lite förkyld! Inte alls skoj jag brukar aldrig var sjuk, (peppar peppar). Men idag och i går så var jag som en maraton löpare in på toan stup i kvarten för att snyta näsan. Det va lite jobbigt, inte så trevligt att sitta i reseptionen o snora när man tar emot kunder... Idag jobbade jag med Anna, en jätte trevlig tjej faktiskt. Alla ni tjejer som jobbar där är jätte trevliga och roliga att jobba med. och jag längtar redan till nästa gång jag ska till hotellet igen, men då jobbar jag mina första nätter. Fast då går jag med en tjej som heter Katta. det ska bli spännande. Sedan får jag sitta själv på nätterna och de ser jag fram emot, fast de kommer vara enormt nervöst första gångerna men de man inte dör utav de blir man bara starkare utav :)

Nu blir det ett par timmar framför tv:n, Gossip girl blire för mig i kväll och i väntan på mina andra sessoner utav The Hills!

nepps ni får ha de gott, natti nattis

Aranele.


Kommentarer
annelie

fina blogg du har :) bra att du trivs :)
puss

2008-05-13 @ 21:26:15
URL: http://annlii.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0