Åh..

Snart får vi umgås älskling! Gud vad jag saknar dig, snart är det en månad sedan vi sågs, tråkigt och enormt jobbigt. Men i kommer få tid tillsammans nu när du kommer hem! Ska bli sååå himla kul :) ♥ Jag älskar dig!

Sedan i helgen nu skall jag få träffa Fanny, äntligt! Har inte träffats sedan i helgen va? :| Dåligt! Men de tar i igen nu ihelgen :)

Ikväll har i ätit massa gott, tacogratäng och krabilurer ;) haha mums! Visst var de gott Sanna? ;) Synd att några tjejer inte kunde vara med. Men de blir så ibland och de blir ju absolut fler gånger :)

Vill tacka ännu en gång för en jätte trevlig helg! :) Hoppas denna blir minst lika rolig, right? ;)





Kommentarer
Sanna

Ja vad säger man MMMMmmmmmm mumma.... Vad skulle jag göra utan mysiga vardagskvällar med er. Tack!!!

2009-12-10 @ 23:57:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0