En dålig..

Förlåt för en dålig uppdatering nu i helgen. Men jag har haft fullt upp med jobb och sedan fördelsedagsfest:)

Vill tacka alla som kom till oss igår, de var jätte skoj! Vi hade de så himla kul, och de har vi bevis på bild! :) Jag hoppas ni hade de minst lika kul som jag hade det ialla fall!

Imorgon fyller jag hela 21 år gammal :) Synd bara att inte ha älsklingen hemma på min födesedag :( Men när han kommer hem får ja umgås o vara med honom ett par veckor, så de ska bli jätte skönt!

Nu skall jag fixa och dola lite här, sedan ner till affären o shoppa lite gott:) Måste ju ladda upp med gottiskålen när PH♥ börjar vid 22.00 Missa inte de!! :D



Kommentarer
Emanuel Nilhzon

Sv: Det förstår jag :P

Funderat på att tjäna pengar på bloggen då? :)

2009-12-06 @ 19:35:47
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Emanuel Nilhzon

Sv: Jag tjänar pengar på bloggen och jag skulle kunna hjälpa dig att komma igång :)

2009-12-06 @ 20:43:27
URL: http://snyggeman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0