Min lediga dag, Tisdag..

Idag ser mina planer ut såhär.

· Tvätta
· Diska
· Köpa klart julklapparna
· Örebro
· Träna


Vaknade nyss och skall sätta igång och få lite gjort. HAr tänkt att jag skall försöka vara klar till 13, och åka med mamma då hem till huset, för att hämta ett p-kort. Sedan ta bilen och åka in en snabbis till örebro, köpa gardiner och julklappar. Efter de blir de att komma hem i bra tid och ta sig till lagret för att köra lite pump :) Ska bli skönt! HAr varit jätte kass på att träna nu sista tiden, de är något ja måste ta tag i. Nu sista 2 veckorna innan jul sedan skall jag frysa kortet över jul o nyår tänkte jag. Ska umgås och bara vara med älsklingen då är de tänkt, nära och kära såklart också!

Nej nu skall jag sätta lite fart här :) Hur ser eran tisdag ut?






Kommentarer
lisa

super fin blogg ! :D

2009-12-09 @ 01:14:18
URL: http://leat.blogg.se/
Sanna

Synd att en av oss ser ut som en mupp å då menar jag inte du ;) . Puss på dig

2009-12-16 @ 07:55:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0