Oförglömlig..

Nu har jag suttit och kollat igenom en massa bilder från igår. Jag finner inga ord, jag bara sitter och ler, skrattar och får tårar i ögonen! Jag blir så lycklig utav att se alla mina vänner ha så kul. Hoppas ni hade lika skoj som jag hade det..

Man brukar dra till med en massa "Fylle-snack" Men en diskution jag hade med en nära vän igår, det kommer jag aldrig glömma. Det är inget fylle snack de vi pratade och diskuterade om. Vi vet precis vart vi har varandra och vad vi står. Att en vän skall ha hjälpt mig så fruktansvärt mycket, är något man ska vara lycklig över. Att ha hjälpt mig vuxit som person, stärkt mitt självförtroende, utvecklat mig och blivit en starkare person. Jag kommer aldrig kunna gott göra dig  min vän. Vi har varit kompisar i cirka 12 ½ år men jag tror inte vi har varit så tajta som vi är idag faktiskt. Vi är två enskilda personer med två helt olika viljor, vi resonerar olika MEN vi respekterar att vi tycker olika och det måste man göra. Det som jag pratar med dig om de stannar verkligen hos dig, och tvärt om såklart! Jag vet inte idag hur det kommer kännas när du flyttar. Men som vi sa, den dagen den sorgen, vi har kul och umgås så mycket det bara går tills dess. Jag vet att det kommer vara jobbigt att inte kunna vara sådär nära dig, kunna ha någon att prata med när man väl behöver det. Det känns enormt jobbigt men det finns internet, telefoner, och sedan flyg. Jag stöttar dig till 100 i detta val du har gjort, absolut! Jag tycker det ska bli skitskoj verkligen! Vi när nog många som gör det, du vet att inget får oss till att du är en sämre människa. I mina ögon är du den bästa tjejkompis jag har träffat! Du är en sådan underbar människa, så otroligt roligt man har tillsammans med dig. Titta bara på de sista gångerna vi har varit ute tillsammans. Hur lyckat har det inte blivit? Alla dessa bilder vi har på de roliga kvällarna kommer jag spara långt in i mitt hjärta, hjärna och på min externa hårddisk. Inget skall försvinna! Även om jag skulle bli senil så skulle jag minnas dig, och allt skoj vi har ihop!

Vill bara säga ett stort tack till dig vännen! Du betyder så fruktansvärt mycket för mig, det kommer alltid att göra, Älskar dig ♥



Kommentarer
Fanny

Sitter med tårar i ögongen Sarah! Hur ska JAG kunna gottgöra dig för allt du gör för mig?! Du är underbar min vän och du kommer alltid att vara den bästa för mig. Jag älskar dig över hela mitt hjärta <3 <3 <3

2009-12-06 @ 23:49:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0