Up and Go!

Japps nu skall jag få något gjort här också. Har precis tagit mig upp ur sängen, men har väl legat vaken ett tag. Skall slänga in en tvätt i maskinen och sedan få mig en dusch! :)

Sedan blir de att knalla ner till Salongen och fixa till mitt hår litte :) Efter det blire att plinga fanny o se vad hon har för sig för rackartyg ;) haha

Idag känns det verkilgen bra! Jag mår bra och är på jätte bra humör :) Kanske var bra att prata igår, och verkligen säga de jag ville i en annan nivå. För nu är det som det är, tills vidare. Känns som att jag kan lägga de åt sidan och fortsätta att bara vara jag, det jag vill och vara så som jag vill. Trött på att känna att nej ja orkar inte de och de pga detta som har hänt. Men nu känns det bra, jätte bra faktiskt! :)

Ni får se vad de är jag har köpt inne i örebro senare idag, ah men inte julklapparna såklart då haha!

Vad blir det för er idag fegisar?? ;)





Kommentarer
Sanne - Tävling om ett armband pågår!

Tack så mycket, och grattis till er med!

Det verkar onekligen sant att tiden går fort när man har roligt ;)



Hoppas att ni också får en mysig och fin jul!

Kramar

2009-12-04 @ 13:26:11
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0