Många kännslor ikväll...

Japp det har vart mycket kännslor ikväll... Vet inte riktigt vad som har vart med mig idag faktiskt.. På förmiddagen satt jag och tittade på bilder från då jag gick typ i 9an, och alla mina underbara flickor? Vart har vårat super coola gäng tagit vägen, vad hände med de vi sa "Vi måste fortsätta umgås o vi får INTE tappa kontakten" ? Många Många tårar blev de på skolavslutningen i nian. Saknar er flickor!  Samma sak med mina flickor på Frisörlinjen, den årskurs ja gick i -07  =/

Att man kan bli så depp ?! usch! men men that was back in the days... Antar att alla förändras! vilket är på både gott och ont ! =) Som sagt Jag saknar er!

Sedan blev de lite tårar också.. Men det vill jag inte gå in på... men tråkigt iaf... men jag älskar dig och de hoppas jag du vet! <3

Efter maten fick jag en förjävli huvudvärk rent ut sagt! Fy det är hemskt med huvudvärk, då man bara vill gräva ner sig i marken för att slippa smärtan. Jag har aldrig huvudvärg annars (peppar peppar) men de är sant! Jag la mig för att sova i soffan brevid älsklingen och tvärslockna direkt! vaknade upp och trodde klockan var hur mycket som helst men bara, eller bara o bara halv elva=)

Så nu sitter jag här i sängen och skall lägga mig när som helst, har suttit här och haft peppande musik och pratat träning med en kompis. Sedan kom jag på att jag var tvungen att kolla upp om de nya Body Pump passen hade kommit ut på internet och gissa? Det hade de allt!!! ;D en helt exalterad sarah satt med stora ögon och hel konsentrerad på passet. Jag blev as peppad! hade jag haft tillgång till gymmet hade jag åkt direkt! eller "Dirr" som älskling säger hehe! Men alla måste få sin skönhetssömn så jag ska väl passa på att sova lite grann =)

Imorgon blir det örebro för lite shopping och sedan iväg till träningen Body pump står på schemat ;D "No pain no gain!"

Godnatt ha de så bra !
// Saraah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0