Äntligen Fredag..

Nu har vi äntligen fredag :) Vad händer idag då? Jag har ingen aning faktiskt vad jag ska hitta på, det var planer på att umgås med Fanny, men hon fick jobb. Så vi får se vad denna fredag blir av :) Ska nog plocka fram lite jul saker och börja pynta lite grann.

Jag hade vela åkt in till Ikea och köpa mig lite mer jul saker. Ja men typ röda gardiner, röda kuddar, jul- sängkläder. Annars har jag mina söta fina tomtar :) Sedan kommer mina underbara änglar till veckan iiiih! Hur fina som helst!

Ikväll blir det en hel del bloggande, skall lägga in lite tips för håret också :) Är det något speciellt ni undrar om hår? Så släng bara in en kommentar så skall jag tipsa er, eller förklara eller ge råd till er :)

Nu skall jag göra mig klar för jobbet :) Hoppas ni har en bra dag!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0