Förstår inte direkt..

Vad har människor för samvete igentligen.. Kalla varandra de ena och de andra, skrika och spela musik och så vidare. Det är ett Hotell dom är på. Det ska vara TYST! Får se hur länge denna tystnad håller i sig.. Eller ja tystnad och tystnad, de spratar väl och så men de är mkt tystare nu än vad de var för någon minut sedan..

Snart är det söndag igen, tråkigt tråkigt och ännu mer tråkigt.. Söndagar är absolut inte roliga. Älsklingen åker hem och vi kommer inte träffas förens vid jul. De blir tråkigt och väldigt jobbigt. Men tur att jag har mina vänner :)

Till veckan skall jag köra hårt med träningen, och sedan blir de lite att umgås med vännerna. Till Helgen blir de party! Om jag längtar! iiiih Sannas 25 års tjejfest kommer bli sååååå roligt! :)

Var det någon som gjorde stan osäker ikväll?







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0