Fredag!

Nu har jag vaknat, vilket inte är sådär jätte bra.. Somnade 05.30 i morse, men idag är det äntligen Fredag! Älsklingen kommer hem senare sen, det ska bli såå skönt! Så jag har saknat honom! :) ♥ Älskar dig såå mkt!

Jennie ringde nyss, hon kommer komma hit om en liten stund. Haha och här ligger jag nyvaken i sängen, sexigt!? haha måste upp och ta på mig lite kläder! Sedan skall jag höra av mig till Fanny, vi skall knalla ner en sväng till stan tror jag.

Idag är jag på bättre humör, jag var inte sådär jätte glad igår kväll när Jennie var här.. Men jag har nog mina anledningar till det.. Men idag känner jag mig pigg och glad :)

Funderar på att boka in mig på ett pump pass, men är inte helt hundra. Men det vore gött att komma iväg, har inte tränat på länge, sedan i måndags ! Fy, en bättring måste det fasen bli! :)

Nu blir det att ta en dusch, Jennie kom precis så nu blir de att göra sig klar för staden och sedan vänta på ett samtal från Fanny!

Blir det något Fredags-myyyyyyyyys för er idag??








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0