Hemma i Karlskoga..

Har kommit hem till lägenheten, hunnit äta tillsammans med flickorna och just nu sitter jag här i soffan och pratar med älsklingen.

Det här med att pendla på helger är inte direkt skoj. Det tar ca: 3½ timma att åka ner och samma hem. Att säga hejdå till min Johan är något jag verkligen hatar att göra. Tankarna kommer upp i huvudet så fårt man vaknar på söndags morgon. Det är jobbigt att veta att varje dag kommer man hem till en tom lägenhet. Man har lixom ingen att komma hem till. Ingen som ligger och håller om en när man skall sova.

I helgen har jag inte gjort någonting alls, bara varit! Hur skönt är inte det? Det var helt underbart skönt!

Nu skall jag bara sitta här en liten stund och sedan lägga mig och försöka sova lite.

Godnatt!


Kommentarer
mami

välkommen till kga lr hem...hoppas helgen varit bra...ni är så duktiga å bra du å johan...vet att ni fixar det här...kan vara bra att längta efter varann då blir det mer kvalitets tid när man ses...man tjafsar inte om små saker då som man kan göra i vardagen...puss på er båda..älskar er

2009-11-15 @ 23:35:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0