Måndags-kvällen..

Har precis bytt om till mina träningskläder, och väntar på att Veronica skall plocka upp mig. Skall iväg på ett Core pass, jag struntar i Bc idag. Har ingen direkt ork och lust idag känner jag.

Efter passet blir de hem och slänga sig i duschen och efter det kommer min kära vän Fanny på besök, vi skall äta ihop ikväll. Ska bli kul, de har blitt lite som en vana för henne och mig. Äter vi inte ihop blir de ingen direkt serigös kvällsmat. Annars hade de blitt typ, flingor och fil, varvat med mackor.. Nää så vi äter ihop!

Vad som händer mer ikväll har jag absolut ingen aning om, tv och bara ta de lungt! Något mer inlägg kommer de kanske att bli här, lovade ju Fanny att de skulle in mer bilder på bloggen. Det kommer de verkligen att bli!

Nej nu skall jag fixa och dola lite innan jag skall iväg. Vi höres mer senare ikväll..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0