Min lediga dag!

OjOj.. Nu har jag precis kommit hem efter en hel eftermiddag på stan:) Herregud va länge jag har suttit på Som Hemma med flickorna! Riktigt mysigt. Men ni på Som Hemma, dra upp värmen ;) Svinkallt där inne jue!

Postade iväg ett Cv till Jönköping idag med. Så nu är det bara och vänta och se om de hör av sig, vilket jag naturligtvis hoppas! :)

Annars ikväll så skulle jag på pump, men jag tar en promenad ist om Fanny var sugen på de annars får jag ta mig bort till gymmet ändå kanske och kör lite i gymmet eller nått, Aja jag får se vad jag har lust med helt enkel! :)

Nää nu skall jag diska och bara plocka undan lite:) Hoppas eran dag har varit bra!








Kommentarer
Fanny

Tur att en heting som mig kunde va där och värma dig ;)

2009-11-24 @ 18:28:56
Maja.

jobbar du som frisör eller var du bara och fixade håret?

2009-11-24 @ 19:42:48
URL: http://mcaria.blogg.se/
mami

tack gumman för i dag...du är en klippa(re)puss love you

2009-11-24 @ 23:26:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0