Natti Natt..

Nu skall jag krypa ner i sängen. Imorgon skall jag träffa Annelie, förhoppningsvis Fanny, och senare sedan får vi se vad som händer. En liten städning vore kanske nått. :)

Saknar dig älskling såå mkt. Kommer bli en tuff månad nu utan dig.. Men sedan får vi några dagar ihop vid jul och nyår då är det inte vara fredag till söndag. Läängtar som skrutt!

Till helgen blir de första advent jag sälv tycker de går för fort nu! Jag vill ha kallt, och mycket snö! :) Får plocka fram mitt julpynt och se vad jag kan göra för något! hehe Gillar ni julen?









Kommentarer
Caroline

Hejsan!



Tipsa gärna om detta! http://cfk.nu/2009/november/etta-pa-33-kvadrat-uthyres-omgaende.html



Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0