Söndag, åker hem till kga..

Ja idag är det min hemfärdsdag.. Det gillar vi inte!! Bussen går 17.10 från resecenter, och tar cirka 3.25 timmar att åka hem. Jag hade gärnat stannat här om jag får säga. Det är så himla mysigt och lungt här:)

Igår blev vi bjudna på mat utav Alex. Hur gott som helst, trevligt sällskap hade vi med! :) Igår körde jag bil ända till Maxi, jag gillar inte att köra bil i större städer. Men jag vart illa tyungen att göra det. Men de gick så bra så! :)

Älsklingen är ute i köket och skall göra marinaden och lägga i köttet. Vi ska äta en indonesisk maträtt idag. Så köttet skulle ligga i marinaden i 2 timmar :) Ska bli gott!

Nu skall vi nog se en film och bara ta de lungt! Vi hörs senare ikväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0